Strony

12 lutego 2013

31. trening

TRZYDZIESTY PIERWSZY TRENING ZALICZONY


Witam !
Już czekam na zakończenie magicznej 100 z Ewą.
Nie z powodu braku chęci do ćwiczeń.
Zwyczajnie nie widzę sensu obliczania ilości treningów.
KOCHAM ćwiczenia ! :)


Mój chłopak będzie musiał być dla mnie wyrozumiały
i albo zacznie ćwiczyć w czasie gdy ja trenuję 
lub grzecznie sobie czekać aż zakończę ćwiczenia :)





Mój plan na zakończenie lutego przedstawia się następująco:

Rano : 
  • 15 min rowerek 
  • 8 min buns

Wieczorkiem :
  • 1 x Killer
  • 1 x Jilian Michaels
  • 1 x SKALPEL/STREATCHING
  • 30 min Hula-Hop/Rowerek



3 komentarze:

  1. zazdroszczę Ci tego, że kochasz ćwiczyć. Ja jeszcze nie doszłam do tego etapu ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. daszc radę wiczorem tylko wykonać treningów>>:) pozdrawiam i 3mam kciuki;) doadaje do obserwowanych;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ambitne palny :) Powodzenia ! :D Również kocham ćwiczyć . Ja jednak wolę iść na siłownię niż katować się w domu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)