Strony

23 grudnia 2013

dziś pilates i joga

Dziś z rana przed pracą poleciałam na pilates. Powitałam dzisiejszy poniedziałek mocnymi ćwiczeniami. Byłam przekonana, że pilates będzie lajtowy. Kurcze, szczerze to trochę się namęczyłam przy niektórych ćwiczeniach ;) ALE POLECAM. PILATES NA +



Zaraz po pracy poleciałam na siłownie. 30 min na bierzni 7km/h ;) Moje ukochane tempo ;)Co prawda wiele ma takie tempo chodzenia ;P

Potem o 19 zaczęła się joga. 
Muah spodobało mi się i postaram się nie opuszczać zajęć ;)

2 komentarze:

  1. ja wczoraj też z rana wstałam i popędziłam na siłownię, później przygotowania do świąt od razu łatwiej szły ^^
    wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chodzę do Pure Jatomi w renomie, czasem do pasażu grunwaldzkiego, bo karnet jest na ich wszystkie siłownie :)

      Usuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)