Strony

12 sierpnia 2013

pierwsza wypłata cz1 foto

Tak. Jest praca. Jest wypłata. Zawsze zastanawiałam się, " cholera skąd te bloggerki mają tyle pieniążków, żeby pozwolić sobie na takie cudeńka". A teraz przyszła kolej na moją wypłatę, więc się obkupiłam ;)
Ekstra uczucie kupić sobie coś za swoje pierwsze zarobione pieniążki. Kolorowe stroje do ćwiczeń, kolorowe jedzenie.


 Przedstawię pierwszy skompletowany przeze mnie zestaw do ćwiczeń:


Staniczek zakupiony w promocyjnej cenie 57zł
Spodenki z kolekcji lidlowskiej 18 zł
Skarpetki jako dodatek 8 zł


Dziś przed treningiem kolorowa przekąsko-kolacja:



A dziś był 11. trening z moim miśkiem <3
Jeden killer, kilka turbosów, kilka ćwiczeń boiskowych.
Najcudowniej ćwiczyć z ukochanym <3

Podczas TURBO:

Czasem łapiemy głupawkę.
Czasem TAP jako bieg nad morze
Czasem płyniemy w jeziorze.
Czasem mamy latający dywan jak Alladyn.


zawsze w niezawodnych butkach firmy nike




A tymczasem idę oglądać spadające gwiazdy.

Żarcik: " gdy nie widzisz smugi spadającej gwiazdy,
UCIEKAJ, gwiazda leci prosto na ciebie! "


6 komentarzy:

  1. Czy to kawałki chalwy na tym zdjęciu koło jeżyny?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. twaróg półtłusty :) aczkolwiek chałwa też by pasowała, ale tylko do smaku ;))) hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Też właśnie dostałam swoją pierwszą wypłatę i zamierzam część z niej wydać na prawdziwy gorset z metalowymi fiszbinami, taki pod ubranie, robiący talię. Marzę o nim już ze 4 lata, teraz mam za co to marzenie zrealizować.
    A te owocki z twarogiem wyglądają tak apetycznie, że pewnie wszamałabym 4 dokładki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o takim topie :)
    buuczi.blogspot.com - zajrzyj do mnie, prowadze podobnego bloga, ale nie mogę sobie poradzić, moze pomożesz i doradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw! Tez mam właśnie zamiar kupić sb spodenki w lidlu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te spodenki z lidla :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)