Strony

11 czerwca 2013

na spocenie. -2,2kg w dzień


Dziś na pobudzenie całego ciała z samego rana ;)
te 20min dało mi bardziej w kość,
niż 40min Killera.
Serducho czuję w mózgu

<3

Zalety spinningu

Ćwiczenie spinningowe poprawia naszą wytrzymałość. Jednak jazda na rowerze to teżtrening aerobowy (tlenowy). Ćwiczenia na rowerach stacjonarnych przyspieszają odchudzanie, pomagają redukować cellulit i rozstępy, wzmacniają mięśnie. W trakcie jazdy intensywnie pracują nogi, uda, brzuch, pośladki i biodra. Zwiększa się ukrwienie tych partii ciała, poprawia to kondycję i wygląd skóry, która staje się elastyczniejsza i jędrniejsza. Ćwiczenia spinningowe korzystnie wpływają na układ oddechowo-krążeniowy.
www.portal.abczdrowie.pl



Edit.
Po wczorajszym dniu owsiankowym
zleciało ze mnie 2,2kg.
Super, dziś również ugotuje sobie
troszkę tej  pychotki smakotki <3

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jestem w szoku, że miałaś taki spadek. Chyba sama, spróbuję z ciekawości co u mnie się pokaże ;)

      Usuń
  2. szkoda ,ze inni nie mają tyle szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)