Strony

11 czerwca 2013

jednodniowa dieta owsiankowa




Od kilku dni pobolewa mnie brzuch. Od czego nie wiem...?
Zrobiłam sobie z tego powodu jednodniową dietę owsiankową, troszke urozmaiconą ;)

  • 1,5 litra 1,5% mleka UHT
  • 7 łyżek płatków owsianych (instant...)
  • 3 łyżki otrąb pszennych 
  • kilkanaście truskawek
  • pół banana



Ale to nie blog o jedzeniu i odchudzaniu, tylko o kształtowaniu i budowaniu swojej siły oraz wytrwałości fizycznej. Mało kogo obchodzi jak się bloger odżywia. Teraz mnóstwo można znaleść przepisów kulinarnych  więc i tak nikogo bym nie zaskoczyła swoimi potrawami. 



Bla bla bla. Coraz ciszej o niej, coraz więcej osób odstawiło ją ze swojego codziennego treningu.
Kilka miesięcy temu obserwowałam jej fanpage i byłam nią zachwycona.
Do dziś kocham
KILLERa i SKALPELa 
to miłość <3
Zawsze będę korzystać z obydwu treningów 



LOVE KILLER !



1 komentarz:

  1. Kocham owsiankę! Szczególnie rano z owocami :) Mniam! Pycha, zapycha i świetnie oczyszcza :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)