Strony

4 stycznia 2014

11,65 km razem ;)


Niby nie duży wynik ale jest ;) Liczę orbiterek i bieżnię.
RAZEM = 11,65 km. 
Z dnia na dzień przybywa kilometrów ;)


Cycki Dupa Wałki od tego są ciężarki !
Gummy wymyśla rymowanki ostatnio ;)
Więc każda nowa rymowanko-motywarka
zostanie opublikowana.

Dziś Gummy dał mi wycisk na górne partie.
Mam tak słabe ręce, że wstyd. Podnoszę najlżejsze obciążenia.
Ale za jakieś pół roku będą silniejsze ;))

DZIŚ:
  • 3,5 km orbiterek
  • masa ćwiczeń na łapki


Całuski :*



9 komentarzy:

  1. haha niezła rymowanka! :) a kilometrów wcale nie mało, ważne że w ogóle jakieś są! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten wpis. Bardzo fajnie napisany. Dodaję Cię do mojej listy najlepszych blogów o tematyce lifestylowej i zdrowia - blogilifestylezdrowie.blogspot.com. Liczę na więcej ciekawych wpisów. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujący blog oraz ciekawe wpisy, zapraszam również na mojego bloga o odchudzaniu inspiracji i motywacji do sportu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku :) Grunt to nie obniżać poprzeczki i z dnia na dzień pobijać swoje rekordy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Często tu zaglądam bo wiele przydatnych indormacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się spędza czas na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe inspiracje na tym blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)