Strony

27 września 2013

orzechowy słoik - marzenie spełnione :)

MNIAM. Od tygodni planowałam zrobić jesienno-zimowy słoik orzechowy.


Słoik kupiłam na wyprzedaży za 1,99zł. Co prawda był uszkodzony, ale
sprytna rączka chłopak raz dwa go naprawił :)

Uzupełniony został w:
  • orzechy laskowe 4 zł
  • migdały 7 zł
  • pestki dyni 2 zł
  • orzechy goji 1,5 zł
  • czekolada gorzka 3 zł
  • żurawina suszona 2 zł
  • siemię lniane 0,20 zł




Za całość zapłaciłam ok 22 zł, a jak mnie to ucieszyło !
Co tydzień będę go uzupełniać.


Z pewnością zakupie jeszcze:
  • nerkowce
  • pistacje
  • orzechy brazylijskie
  • orzechy włoskie
  • orzechy macadamia
  • rodzynki 
  • śliwki suszone
  • jabłka suszone
  • daktyle suszone
  • pestki moreli <uh>
  • słonecznik łuskany





Chyba zapiszę się na siłownię.
 Nigdy nie byłam. 
Zawsze miałam obawy i kompleksy. 



9 komentarzy:

  1. Super mieszanka, sama co tydzień przygotowuję podobną :)

    Zapraszam do mnie po gotowe do wydrukowania plany treningowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisz się, zapisz, na pewno nie pożałujesz :)
    Słoik pierwsza klasa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. też swoją w ten sam sposób przygotowuje, albo zamawiam na musli.takjakchcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam obawy i kompleksy, przeraża mnie ta perspektywa. Słoik dla mnie byłby pysznością :D Stało się - musiałam to napisać, bo ciążyło niemiłosiernie. Nie wiem jak ty się do tego odniesiesz -- www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo świetny pomysł, mogę podpatrzeć i też Taki zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem skąd jesteś, ale jeśli masz w pobliżu jakiś klub Fitness np. w większym centrum handlowym to te gorąco polecam. Zazwyczaj jest tam sprzęt także idealny dla początkujących, a towarzystwo jest naprawdę mieszane, więc nie będziesz się czuła zagubiona wśród samych "siłaczy", jak to na innych siłowniach często bywa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to super, że jesteś z Wrocławia! W takim razie tym bardziej zachęcam do zakupienia karnetu, choć mnie osobiście bardziej przypadły do gustu zajęcia i sprzęt w siłowniach Pure (Pasaż Grunwaldzki i Renoma), warto skorzystać z jednorazowych, darmowych wejściówek, żeby zobaczyć jak to wygląda od środka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. musze taki sobie zrobić zawsze się przyda;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)