Strony

12 grudnia 2012

WOW ale będą zakwasy !

PIĘĆDZIESIĄTY SZÓSTY TRENING ZALICZONY


Każdy dzień to nowe wyzwanie .
Pnę się wyżej !
Dziś się wkręciłam , robiąc :
  • 1. program Tamille Webb - pośladki
  • 8 min buns
  • Mel b pośladki
  • 30 min Hula-Hop ( dziecięce )
  • Turbo Ewy
  • 15 min Cardio
  • 1. program Tamille Webb- pośladki
  • Killer Ewy
  • 60 min Hula-Hop ( normalnym z wypustkami )



Szok? A mam tyle energii, że poświęciłabym całą noc na trening.
Jednak, nie będę przesadzać, nie jestem sportowcem.
Zaraz biorę gorącą kąpiel i wymasuje mięśnie nóg. 

6 komentarzy:

  1. Oooo.... poszalałaś z tymi ćwiczeniami!!! xD
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne ćwiczenia!
    ja zaczynam z Chodakowską od... teraz! podziwiam.... naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ćwiczysz jak sportowiec\kulturysta! Ja ćwiczę z Chodakowską i Mel B :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wytrwałości i zadowolenia z efektów :)
    Dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. noo nieźle się narobiłas.. zazdroszczę energi. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)