Strony

2 grudnia 2012

hula-hop na VITALIA.PL REKORD

CZTERDZIESTY TRENING ZALICZONY


Miałam dwudniową przerwę w tym tygodniu.

Ale już dziś o świcie KILLER'ek z wielką
przyjemnością wykonany. 




HULANIE
Największym rekordem hulania bioderkami, wśród vitalijek,
 które odpowiedziały na moje pytanie ( 40 dziewczyn )
 jest czas ok.
2,5 godz. - KLIK 
To tak jak i mój. W tym miesiącu pobiję swój rekord.
Nie traktuje Hula-Hop jako treningu, tylko uzupełnieniem czasu podczas
oglądania serialu lub filmu.





2 komentarze:

  1. muszę sobie kupić hula hop chyba... nie jestem pewna czy jescze umiem nim kręcić... na codzień wykonuje miliony różnorodnych ćwiczeń ale myślę że hula hop pewnie pięknie kształtuje talię, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,5h hulania! Szok! Jestem pod wrażeniem!
    A Tobie gratuluję 40 treningu!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)