Strony

13 października 2013

bieganie zima

Na pewno ktoś z Was miał przyjemność biegania zimą. 
Nigdy przenigdy tego nie robiłam. Moją wymarzoną porą roku do biegania jest PORA SUCHA. 


Kochani:
jak przygotować się do biegania zimą?
na co uważać?
jak wybrać buty i kurtkę?
wasze wskazówki


O moim bieganiu:
Sporadycznie wybieram się na lekkie truchty.
Najwięcej przebiegłam 5 km, zwykle robie 2-3 km
Moje tempo biegu jest niezmienne od 4 lat

Próbując biec szybciej nie czuje tej satysfakcji


Trzymajcie się aktywnie ;)



1 komentarz:

  1. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą bądź udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)