Strony

18 maja 2013

spalisz kilogram !!!


Spalisz kilogram ćwicząc ten filmik 7 razy :P
 ponoć 7000kcal spalonych to 1kg w dół.
Czy to prawda?
Można sprawdzić :D



Któregoś pięknego dzionka odpalę tę ćwiczenia ! Już dodałam do zakładek ;)
Niestety nie wszystkie ćwiczenia mogę wykonać, ze względu na moją skoliozę. Następnego dnia mogłabym nie wstać z łóżka z powodu bólu lewej nogi - promieniowania od lędźwi aż po stopę :( Tak samo nie mogę robić niektórych ćwiczeń z KILLERA czy skalpela Ewki. a szkoda :(



Uważajcie przy wykonywaniu każdego ćwiczenia, każdego ruchu. Złe siadanie nawet na krzesło obciąża kregosłup nie wspominając już o źle wykonywanych ćwiczeniach. Wzmacniajcie mięśnie kręgosłupa. Mobilizujcie rodzinę do ćwiczeń! Starość będzie łagodniejsza =)


Buziaki ! :*

11 komentarzy:

  1. Ja za Chodakowską nie przepadam, ale to już kwestia indywidualna :-)

    Ja w ciągu roku też przybrałam więcej niż schudłam (tj 15kg). Potem się odchudzałam i schudłam 7kg, a wróciło mi do teraz jakieś 23kg ;c i nijak mnie to motywuje. Jeszcze teraz w domu motywują mame by poszła ze mną do lekarza, bo jestem ich zdaniem nie tyle gruba co opuchnięta, że to nienormalne. Zakładają niedoczynność tarczycy, ale już sama nie wiem ;x podejrzewam, że ważę 73kg/160cm

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś jeszcze młodziutka, nie pisz o starości :> ale trzymam kiuki za ćwiczenia :) w ogóleto będzie notka na ten konkurs z mojanowafigura.pl/blogerki? bo to tylko do dzisiaj, a myślałam, że po maturze takie wypadzik o spa ci się pzryda?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa, koniecznie musisz wziąć w tym udział! widziałam już u innych blogerek ten konkurs mojanowafigura, próbuj ty też ale prędko bo czasu już niewiele!

      Usuń
  3. Hm 7 razy coś takiego ok ale nie codziennie :P Zresztą z tymi 7tys kcal to nie tak do końca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wspolczuje ze nie mozesz robic

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, kręgosłup bardzo wazny ! Często podzczas treningów skupiamy się na brzuchu, nogach, pośladkach a zapominamy że mięśnie grzbietu też warto ćwiczyć, choćby dla poprawienia postawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, super że mobilizujesz ludzi do ćwiczeń :) Trzymam kciuki za Ciebie!

    Pozdrawiam
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostawiam nominacje do Liebster Blog :)
    http://live-laught-love00.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Treningi Fitness Blendera nie są takie ciężkie :) powtarzanie jednego ćwiczenia po 4 (?) razy z przerwami może być nieco nude, ale fajnie zajmuje czas. Zapraszam na mojego dopiero rozkręcającego się bloga :) pomoooocyyy :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie wsparcie.
Serdecznie dziękuję :)